sobota, 13 października 2012

78. Publikacje 2011

Wykaz publikacji na rok 2011




1.      Wolniak R.: Doskonalenie jakości w szpitalu przy wykorzystaniu metody QFD, monografia [red.] J. Stępniewski, P. Karnej, M. Kęsny, „Innowacje organizacyjne w szpitalach”, Wolters Kluwer Business, Warszawa 2011, s.519-537.
2.      Wolniak R: Wspomaganie metody FMEA w przedsiębiorstwie produkcyjnym, „Problemy Jakości”, nr 1 2011, s. 15-21.
3.      Wolniak R., Skotnicka-Zasadzień B.: Wykorzystanie komputerowego wspomagania w zakresie metody 5Why w przemyśle, monografia [red.] R. Knosala, „komputerowo zintegrowane zarządzanie”, Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2011, tom 2, s. 570-581; (50%).
4.      Wolniak R.: Wykorzystanie kart kontrolnych do porównania procesu produkcyjnego na zmianach, „Technická Diagnostyka”, nr 1 2011, s. 70-75.
5.      Wolniak R., Tutaj A.: The Comparative Analysis of the Effectiveness of Implementing and Maintaining a Quality Management System for Metallurgical Production in Polish and Italian Companies, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Gliwice 2011, z. 52, s. 111-122; (50%).
6.      Midor K., Skotnicka-Zasadzień B., Wolniak R., Sitko J.: Analiza procesu nauczania w szkole wyższej z punktu widzenia satysfakcji klientów w aspekcie ludzkim, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Gliwice 2011, z. 52, s. 17-28; (25%).
7.      Wolniak R., Skotnicka-Zasadzień B.: Postrzegana jakość usług świadczonych przez urząd miejski w Katowicach i analiza czynników ukrytych na nią wpływających, „Samorząd Terytorialny”, nr 7-8, 2011, s. 100-109; (50%).
8.      Wolniak R.: Pajor Ł.: Proces certyfikacji w ocenie jednostek certyfikowanych, „Problemy Jakości”, nr 3, 2011, s. 28-33; (50%).
9.      Wolniak R.: Certyfikacja systemów a wskaźniki makroekonomiczne dla krajów UE, „Problemy Jakości”, nr 4, 2011, s. 32-37.
10.  Wolniak R.: Wykorzystanie arkusza skróconej samooceny do analizy istotności jej kryteriów, „Problemy Jakości”, nr 6, 2011, s. 32-37.
11.  Wolniak R. Skotnicka-Zasadzień B.: Ocena poziomu jakości usług na przykładzie przychodni medycznych, „Marketing i Rynek”, nr 4, 2011, s. 27-32; (50%).
12.  Wolniak R.: Informacje projakościowe na stronach internetowych szpitali im. Jana Pawła II, konferencja Ziętek, [w:], red: C. M. Olszak, Wydawnictwo Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. Gen. Jerzego Ziętka, Katowice 2011, s. 84-98.
13.  Wolniak R.: The factors of self-assessment in a Quality Management system-within a client orientation criterion, proceedings of 7th research Conference with International Participation, Neum, Bosnia and Hercegowina, 2011, s. 273-277.
14.  Wolniak R.: The assessment of significance of benefits gained from the improvement of quality management systems in Polish organizations, “Quality & Quantity” (lista filadelfijska), DOI: 10.1007/s11135-011-9534-x. Impact Factor 0.688.
15.  Wolniak R., Skotnicka-Zasadzień B.: Analiza poziomu jakości obsługi klienta niepełnosprawnego – wyniki badań ankietowych, w monografii [red:] J. Bartnicka: „Kształtowanie przestrzeni publicznej z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych”, Gliwice 2011, s. 39-57, (50%).
16.  Wolniak R.: Wykorzystanie metody Kano do analizy cech produktu w przemyśle motoryzacyjnym, „Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Szczecinie”, z 27/2, 2011, s. 93-99.
17.  Wolniak R.: Ocena poziomu dojrzałości systemów zarządzania jakością – przegląd stosowanych podejść, „Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą”, nr 45, 2011, s. 325-333.
18.  Wolniak R., Skotnicka-Zasadzień B.: Ocena jakości obsługi klienta niepełnosprawnego w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, „Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą”, nr 45, 2011, s. 334-347, (50%).
19.  Wolniak R., Skotnicka-Zasadzień B.: Analiza poziomu jakości obsługi klienta niepełnosprawnego – wyniki badań ankietowych, w monografii [red:] J. Bartnicka: „Kształtowanie przestrzeni publicznej z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych”, Gliwice 2011, s. 39-57, (50%).
20.  Wolniak R.: The impact of leadership qualities on quality management improvement, “Manager” Nr 13, 2011, s. 123-133 (czasopismo wydawane w Rumunii indeksowane w bazie EBSCO).
21.  Wolniak R.: Normalizacja zarządzania jakością a wymiary kulturowe kraju, „Problemy Jakości”, nr 9 2011, s. 19-25.
22.  Wolniak R., Skotnicka-Zasadzień B.: Analiza jakości usług świadczących przez wielospecjalistyczną przychodnię medyczną w Mikołowie, rozdział w monografii „System ochrony zdrowia. Problemy i możliwości rozwiązań”, [red.] E. Nojszewska, Wdawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa 2011, s. 437-446, (50%).
23.  Wolniak R., Skotnicka-Zasadzień B.: Postawy klientów w województwie śląskim wobec e-commerce, [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne”, [red.] T. Grabiński, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, Kielce 2011, tom 1, s. 386-397, (50%).
24.  Wolniak R.: Czynniki kulturowe w polskich organizacjach, „Przegląd Organizacji”, nr 11 2011, s. 18-21.
25.  Wolniak R., Sedek A.: Pro-ecological attitudes of people in Silesian province on the example of Gliwice, “Zeszyty Naukowe UE w Poznaniu, Current Trends in Commodity Science. Environmental and Market Research” [red.] Z. Foltynowicz, J. Witczak, Wydawnictwo UEP, Poznań 2011, s. 98-108, (50%).
26.  Krzemień E., Wolniak R.: The assessment of maturity level of quality management system – most often applied methods and tools, “Zeszyty Naukowe UE w Poznaniu, Current Trends in Commodity Science. Packaging and Product Quality” [red.] H. Szymusiak, N. Czaja-Jagielska, Wydawnictwo UEP, Poznań 2011, s. 163-173, (50%).
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...