Politechnika Śląska
- Trzcionka Rafał: Analiza zmian systemu zarządzania jakością według norm ISO serii 9000 na przykładzie Elektrociepłowni "Będzin: SA
- Kostorz Elżbieta: Wykorzystanie metody SERVQUAL do badania jakości usług świadczonych przez przedsiębiorstwa usługowo-handlowe branży paliwowej
- Stalmach Mirella: Analiza procesu szkoleń w systemie ISO 9001:2000 na przykładzie Urzędu Miasta w Bytomiu
- Bieniek Ireneusz: Wykorzystanie elementów TQM w controllingu budżetowym
- Wójcik Marek: Kompleksowe wykorzystanie metody FMEA do analizy zakłóceń procesu produkcyjnego rur osłonowych HDPE
- Borkowska Iwona: Analiza procesu wdrażania systemu ISO 9001:2000 na przykładzie "OPA-CARBO" sp z o.o.
- Bojdys Ewa: Wpływ wdrażania systemu TQM na efektywność organizacji na przykładzie przedsiębiorstwa prefabrykacji górniczej "PREWFROW" sp. z o.o.
- Pszczółka Adam: Analiza jakości życia społeczeństwa w gminie Lyski
- Buchalik Agnieszka: Analiza systemu motywacji pracownika w aspekcie zadowolenia z pracy
- Zywert Marcjanna: Komunikacja w systemie zarządzania jakością na przykładzie Regionalnego Oddziału Przesyłu w Świerklanach
- Klebeko Jolanta: Proces wrażania certyfikatu ITB i jego wpływ na jakość w przedsiębiorstwie
- Słapa Sabina: Wpływ procesu reorganizacji Wydziału Edukacji w Rybniku na jakość świadczonych usług finansowo-księgowych
- Waśka Wioletta: Doskonalenie jakości w usługach na przykładzie Zespołu Szkół im. Powstańców Śląskich w Rybniku
- Czekała Danuta: System ISO 9000 jako przykład zarządzania wiedzą w Ośrodku Pomiarów i Automatyki Sp. z o.o.
- Ciura Radosław: Koncepcja zrównoważonego rozwoju a występowanie wybranych zjawisk patologicznych na przykładzie gminy Będzin
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz