wtorek, 14 lutego 2012

7. Dyplomanci 2008

2008

Politechnika Śląska

  1. Baran Artur: Doskonalenia w administracji publicznej z wykorzystaniem modelu CAF na przykładzie Urzędu Miejskiego w Będzinie
  2. Blachlińska Ewelina: Doskonalenie jakości usług świadczonych przez szpital przy wykorzystaniu metod QFD i FMEA na podstawie PZZOZ Szpital w Czeladzi
  3. Hezner Magdalena: Wykorzystanie wskaźnika CSI do badania satysfakcji pacjentów na przykładzie Szpitala Powiatowego w Mikołowie
  4. Karwala Izabela: Wykorzystanie kart kontrolnych Shewharta do badania satysfakcji klienta na przykładzie firmy handlowej Sebimal w Mikołowie
  5. Kublin Joanna: Badanie skuteczności i efektywności szkoleń
  6. Cichocka Paulina: Badanie satysfakcji klienta metodą CSI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...