Politechnika Śląska
- Schyguda Elżbieta: Wpływ wdrożenia norm motoryzacyjnych na jakość produktu i zadowolenie klienta
- Koscielna Anna: Analiza jakości produktu z wykorzystaniem map strategicznych
- Madziąg Justyna: Opracowanie modelu i obliczanie kosztów jakości dla kopalni "Bielszowice"
- Stankowski Grzegorz: Analiza kultury organizacyjnej w Zakładzie Urządzeń Komputerowych Elzab S.A.
- Głowiszyn Elżbieta: Analiza satysfakcji klienta w systemie zarządzania jakoscią ISO 9001:2000 na przykładzie zakładu produkcyjnego "Jopex".
- Burtan Aleksandra: Analiza stylu przywództwa na przykładzie przedsiębiorstwa "A-P" Żory
- Kukurba Piotr: Analiza wdrażania koncepcji zrównoważonego rozwoju na przykładzie gminy Gliwice
- Marut Marcin: Kultura organizacyjna w Z.M. Bumar Łabędy
- Dubas Maciej: Wpływ wprowadzania systemu zarządzania na efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa Gasket sp. z oo
- Rajca Magdalena: Analiza badania satysfakcji klienta metodą CSI na przykładzie ISO-ERG S.A.
- Przybysz Łukasz: Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w Urzędzie Miejskim w Giżycku
- Jagielski Rafał: Wpływ wprowadzenia systemu zarządzania jakością na efektywność ekonomiczną oraz na zadowolenie klienta na przykładzie Zakładów Urządzeń Komputerowych ELZAB S.A.
- Piekarski Paweł: Analiza Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu
- Karolczyk Michał: Analiza jakości usług świadczonych przez Zespół Szkół Sportowych w Tychach z punktu widzenia klientów i pracowników
- Jaworska Katarzyna: Ocena jakości obsługi klienta w salonach odzieżowych marki RESERVED i H&M
- Tutaj Anna: Analiza porównawcza wpływu posiadania wdrożonego i utrzymywanego Systemu Zarządzania Jakością na podstawie przedsiębiorstwa polskiego i włoskiego z branży hutniczej
- Fabian Stępień: Zadowolenie klienta w firmie ARMAK sp z o.o. posiadającej system ISO 9001:2000
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz