Politechnika Śląska
- Emilia Drzewowska: TQM i społecznie odpowiedzialna przedsiębiorczość jako droga do sukcesu współczesnej organizacji.
- Wykręt Marcel: Jakość jako wyznacznik atrakcyjności produktów na przykładzie sieci sklepów HiMountain
- Burtan Aleksandra: Porównanie misji i wizji firm branży samochodowej w aspekcie realizacji społecznej odpowiedzialności biznesu
- Burtan Dariusz: Analiza bezpieczeństwa informacji metodą FMEA na przykładzie TOORA POLAND S.A.
- Smyczek Ewa : Poprawa funkcjonowania procesu poprzez zastosowanie metody Analizy Punktu Przetwarzania w Fiat Auto Poland Zakład Tychy
- Karpińska Marta: Analiza satysfakcji klienta wybranych biur podróży działających na rynku województwa małopolskiego
- Gąsior Marta: Badanie wykorzystywania języka obcego na satysfakcję klienta zagranicznego
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz